Subject: Saastumine Jõelähtme jões
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 16:12:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Terviseamet

Keskkonnaamet andis teada, et Jõelähtme jões on toimunud saastumine
linnusõnnikuga:

https://www.keskkonnaamet.ee/uudised/joelahtme-jokke-voolas-kanasonnikuga-
kokku-puutunud-vihmavesi?fbclid=IwY2xjawLTMKVleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETA1akFX
R0lVb1Rka1BpR0xJAR60-CrR8JeJE4FfZeI3tnAe5tWPw499-92vprEerWg_wId5SQcvOAK7sk
9qNA_aem_kQWBj9WKFVPLwVpB8RdNKQ

Käisin Lundi paisul vaatamas, kui hull olukord on ja märkasin ainult ühte
surnud kala. (foto lisatud) Veevool on praegu päris kiire ja ilmselt on
kõik surnud kalad ja saastunud vesi vooluga läinud Linnamäe paisjärve.

Võtsin käega jõest pisut vett ja maitsesin seda (alla ei neelanud) – paha
maitse oli tunda.

Kohalikud ütlesid, et eile oli jõe poolt hirmsat haisu tulnud.

Linnamäe paisjärves käivad aga inimesed ujumas – ilmselt oleks mõistlik
seal vee puhtust kontrollida.

Kas Terviseamet võiks ja peaks vajalikuks kontrollida vee puhtust Linnamäe
paisjärves?

Parimate soovidega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +3725017127